Om DNT Indre Østfold

DNT Indre Østfold ble stiftet ved konstituerende generalforsamling den 16. februar 2005 (under navnet Smaalenene Turistforening) og opptatt i Den Norske Turistforening 11. juni 2005. Vi har over 2300 medlemmer i kommunene Indre Østfold, (tidligere Hobøl, Spydeberg, Askim, Eidsberg, Trøgstad), Skiptvet, Rakkestad, Marker og Rømskog.

Publisert: 05. mai 2023
Artikkel

Vi arbeider for et enkelt, aktivt, allsidig og miljøvennlig friluftsliv og for å bevare natur og kulturverdier.

Vi er en av 56 medlemsforeninger i DNT (Den Norske Turistforening), Norges største friluftslivsorganisasjon.

Kontakt

Vi har kontor i Haugomgata 20, 1830 Askim. Der kan du kjøpe DNT-nøkkel til hyttene, lokale kart eller få tips og råd til turplanlegging.

Åpningstider

Mandag–torsdag kl. 09:00–15:00.

Du får også kjøpt DNT-nøkkel, kart samt enkelte DNT-produkter hos Intersport Mysen og Askim. I tillegg får du som medlem av DNT Indre Østfold 20 % rabatt på friluftsartikler (gjelder ikke varer på salg).

Intersport Mysen er «vår DNT-butikk»

DNT Indre Østfold samarbeider med Intersport Mysen. De har brosjyrer og informasjon om DNT. Der kan du få kjøpt turkart og enkelte DNT-produkter. Du kan få informasjon om DNTs turer – og du kan deponere på standardnøkkelen til DNTs hytter.

Del artikkel:

Bli frivillig i DNT Indre Østfold