DNT tilrettelagt Indre Østfold

DNT tilrettelagt jobber for å gjøre friluftslivet tilgjengelig for mennesker med utviklingshemming. Gjennom tilbudet ønsker DNT Indre Østfold å motivere til turer og aktiviteter i nærmiljøet, skape en sosial møteplass og ha fokus på mestring.

Publisert: 30. juli 2023
DNTs tilbud

På turene ønsker vi derfor å legge opp til et felles turmål hvor man kan velge mellom sti eller rullestolvennlig trase, og aktivitetene legges til områder tilgjengelig for rullestolbrukere.

Alle turene og aktivitetene våre er gratis, men det vil i noen tilfeller kunne forekomme veiavgift og/eller parkeringsavgift, dette må deltakerne selv dekke. Dette opplyser vi under hver enkelt tur. Dersom du trenger praktisk bistand under turen, må du ha med deg egen ledsager eller foresatte. En ledsager kan bistå flere deltakere.

Følg oss på Facebook

DNT tilrettelagt Indre Østfold har en egen Facebookside hvor vi deler kommende turer, turtips og bilder fra turer og aktiviteter.

Følg oss på Facebook
Del artikkel: