DNT ung Indre Østfold

DNT ung Indre Østfold er for deg mellom 13 og 25 år, som ønsker å dra på tur med jevnaldrende. Vi har ulike aktiviteter og turene våre varierer fra dagsturer til overnattingsturer og ukelange fjellturer.

Publisert: 30. juli 2023
DNTs tilbud

Med DNT ung Indre Østfold får du mulighet til å utforske friluftslivet med likesinnede og jevnaldrende, få nye venner på tvers av kommuner, utforske nye aktiviteter og lære nye ting i skog, mark, fjell og på vann.

Turene er åpne for alle.

Tøffhet på turene
Turene er fra lett til middels krevende. Vi nyter naturen og fellesskapet med andre unge – og får masse spennende opplevelser.

Utstyr
Ønsker du å være med på tur, men mangler utstyr? Vi har noe utstyr til utlån på vårt kontor i Askim, samt at BUA / Utlånsentralene / Skattkammeret / Utlånsrommet i kommunene låner ut sport- og friluftsutstyr gratis.

Ta kontakt, så hjelper vi deg.

Del artikkel:

Bli frivillig i DNT Indre Østfold